
Η McDonald’s Corp. περιέγραψε τα σχέδιά της γι αυτό που αποκαλεί θεμελιώδεις αλλαγές στις επιχειρήσεις της, καθώς σημείωσε μία από τις χειρότερες μειώσεις τριμηνιαίων κερδών εδώ και πολλά χρόνια,
λόγω προβλημάτων σε σχεδόν κάθε μεγάλο σημείο των επιχειρήσεών της. Το 30% της μείωσης του καθαρού εισοδήματος για την περίοδο που τελείωσε στις 30 Σεπτεμβρίου ήταν το πιο πρόσφατο από μια σειρά απογοητευτικών αποτελεσμάτων για τη μεγαλύτερη αλυσίδα εστίασης στον κόσμο. Έχει να αντιμετωπίσει χαμηλές πωλήσεις σε Ασία, Ευρώπη, και κυρίως, στην τοπική αγορά της, τις ΗΠΑ. Στις ΗΠΑ, ένα όλο και πιο περίπλοκο μενού μείωσε την ταχύτητα της εξυπηρέτησης και η κάποτε έμπιστη νεαρή πελατεία της McDonald’s έχει πλέον αυτομολήσει σε αλυσίδες ταχείας εστίασης που προσαρμόζουν τις παραγγελίες στα δεδομένα των πελατών τους και δίνουν προσοχή στα φρέσκα υλικά, συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων όπως η Chipotle Mexican Grill Inc. και αλυσίδες που ειδικεύονται στα μπέργκερ, όπως η Five Guys.