04 Ιουν2013
ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Στα ύψη η ψυχολογία των Γερμανών καταναλωτών σύμφωνα με την GfK
Η GfK Research Group, δήλωσε ότι η ψυχολογία των Γερμανών καταναλωτών έχει σημειώσει νέα πολυετή υψηλά, ενισχυμένη από την ισχυρή αγορά εργασίας και την αύξηση των μισθών. Ο δείκτης GfK για την μελλοντική καταναλωτική εμπιστοσύνη αυξήθηκε για 5ο συνεχόμενο μήνα στις 6,5 μονάδες τον Ιούνιο από 6,2 μονάδες το Μάιο-το υψηλότερο επίπεδο από τον Σεπτέμβριο του 2007-και ανέτρεψε τις προβλέψεις των οικονομολόγων για στασιμότητα.