02 Μαϊ2014
Οι καταναλωτές των χωρών που μοιράζονται το ευρώ έγιναν πιο αισιόδοξοι για τις προοπτικές τους κατά τη διάρκεια του Απριλίου
Οι καταναλωτές των χωρών που μοιράζονται το ευρώ έγιναν πιο αισιόδοξοι για τις προοπτικές τους κατά τη διάρκεια του Απριλίου, μία ένδειξη ότι η αύξηση της κατανάλωσης των νοικοκυριών μπορεί να βοηθήσει τη ‘χλιαρή’ ανάκαμψη της ζώνης του νομίσματος μέσα στους επόμενους μήνες. Η βελτίωση στην εμπιστοσύνη του καταναλωτή ήρθε παρά τις συνεχόμενες εντάσεις ανάμεσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στη Ρωσία μετά την κατάληψη από την τελευταία της Ουκρανικής χερσονήσου της Κριμαίας. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δήλωσε ότι η προκαταρκτική μέτρηση της ψυχολογίας του καταναλωτή στη ζώνη του ευρώ αυξήθηκε σε μείον 8,7 από το μείον 9,3 το Μάρτιο. Η τελευταία υψηλή μέτρηση ήταν τον Οκτώβριο του 2007, πριν από την οικονομική κρίση.